love

love

Followers

Saturday 2 July 2011

Ibu n Aniq time...n movie yang buat aku menangis...

Salam,

Baru balik layan movie dengan my son.Pepagi tadi lepak kat Shiok Kopitiam kat area umah aku dengan Aniq.Masa duk breakfast aku tanya la dia nak wat apa hari ni, since papa dia takder ..dia suggest tengok wayang..nak tengok transformer katanya...tapi aku cakap dari semalam aku dha tengok online, memang transformer full house sampai tengah malam.So dia pun tak jadi laaa

Balik umah dia tengok kat Youtube ada filem baru lakonan Shaheizy Sam.Dia memang peminat gila tegar si Sam ni..tajuk citer Sekali Lagi..lakonan denagn Lisa Surihani n adik Mia Sara tu...aku memang bercinta laaa nak pi layan movie melayu ni, dah banyak kali aku frust..tengok Nurkasih beria2 hari tuh pun frust..tapi aku pk nak spend masa dengan dia..takut dia sedih sebab papa dia g cuti2 tak ajak dia , aku pun tempah la online, start wayang kul 1.00pm



Kul 12.3o kuar dr umah g IOI, 5 mnit jer..dah pas amik tiket, tak tau nak pi mana, lepak jap layan air kat Kemaman Kopitiam tu sementara nak tungu kul 1



Kul 1.05 baru masuk, tu pun banyak lagi iklan duk tayang.
Kalau korang nak tau pasal citer ni, sila2 laaa layan trailer kat utube sebab aku ni memang tak reti nak wat sinopsis citer..tapi aku tengok citer ni, air mata aku meleleh, suasana aku bayangkan masa aku tengok NurKasih hari tu, malangya citer NurKasih aku tak dapat feel, sebaliknya bila layan movie yang aku memang tak teringin langsung nak tengok ni, aku leh feel siap menitik2 air mata beb, anak aku yang emosi lebih tuh, siap nangis, huhuhu, manakala ada couple sebelah aku tu plak, awek nya menangis beria2..teresak2..wakakaka, dalam aku sedih2 terlayan feeling tu , aku rasa nak ketawa plak bila jeling orang sebelah..memang dia feel habis laaa....

Kuar wayang , aku lepak kat kedai buku Popular, sejam gak duk dalam tu, Aniq baca komik, aku baca buku resepi..hahahaha ada ker orang baca buku resepi...lantak laaa kan..kul 4 kuar dr kedai buku, pi makan n terus balik.

Sepanjang papa takder ni, aku asik dating dengan anak aku jer laa..buhsan punya pasal..


Ini hari khamis, balik dr hantar laki aku kat airport, si Aniq sedih kena tinggal, aku bawak dia layan secret recipe belakang umah aku...




Dua pic ni lak, masa laki aku pi outstation mana ntah...few week lepas kot, kat Syiok Kopitiam, masa amik dia dr sek agama.

Tu jer kisah dating aku n Aniq.

No comments:

Post a Comment