love

love

Followers

Monday 17 February 2014

Semoga bertemu lagi...

Salam,

Pada waktu entry ini keluar, kami mungkin dalam perjalanan menuju airport.
In sha Allah, dengan keizinanNya, perjalanan kami ke Turki pada pukul 11.30 malam ini.

Pada 22 hb pulak, kita akan berangkat ke Madinah dan seterusnya ke kota Mekkah utk menunaikan ibadah umrah.

Setinggi tinggi rasa syukur saya panjatkan ke hadrat Nya kerana limpahan rezeki utk kami , memberikan kami peluang utk menjejakkan kaki ke Tanah Suci.

Dengan ini, dengan rasa yang amat rendah hati, saya pohon jutaan kemaafan dari semua pembaca blog ini sekiranya selama saya menulis, saya telah dengan tidak sengaja menyinggung hati kalian.

Sesungguhnya, apa saja yang dikongsi di dalam blog ini, tidak sedikit berniat utk menyindir sesiapa selain dari perkongsian kisah2 dalam kehidupan, kisah hiasan rumah yang menjadi minat saya sedari dulu lagi, jauh sekali niat saya utk berlagak atau bermegah diri dengan apa yang saya ada kerana apa saja yang saya miliki, semuanya adalah datang dari Nya.

Tapi saya manusia biasa, yang terkadang mungkin cuai,lalai dalam menyampaikan niat sebenar saya, sehingga akhirnya terpesong hasrat, menampakkan kemegahan dan keangkuhan saya dalam bercerita...jadi saya pohon , maafkan lah saya.

Halalkan setiap perkongsian ilmu yang telah saya cedok dan kongsikan disini.
Sesungguhnya niat nya hanya la utk tujuan perkongsian semata.

Saya juga memohon agar rakan2 di blog ini dapat mendoakan kebaikan utk saya dan suami  dalam mengerjakan ibadah ini, mohon doa supaya saya dapat mengerjakan umrah  dengan penuh ketenangan, dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang di sana.

Semoga perjalanan kami penuh dengan barakahNya..selamat pergi dan selamat kembali..
Amin...





3 comments:

  1. Smoga slamat pegi n slamat pulang...
    Hope saya pon ada rzeki ke sana 1 hari nti....in shaa Allah...

    ReplyDelete
  2. selamat menunaikan umrah. semoga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  3. selamat menunaikan ibadat ;) semoga saya juga dapat pi sana one day ;)

    ReplyDelete