love

love

Followers

Tuesday 19 June 2012

Ahad 17Jun 2012-Taman Layang Layang Kepong with KKM

Salam..

Sabtu balik dr piknik, malam tu hb balik dr dinner, mama n ayah ikut sekali.Dorang dr rumah Ngah..nak tidur rumah kitorang sebab ahad pepagi hb nak hantar mama n ayah ke Berjaya Time Square.Dr situ mama , ayah n Nana n hb Nana akan naik bas ke Penang n kemudian naik Star Cruise ke Krabi. 
Adik ipar aku yang baru pas kawin baru2 ni actually nak g honeymoon, ntah caner , mama n ayah pun terikut honeymoon sekali hahahaah...

So Ahad pepagi, aku tak sedar kul berapa dorang kuar..aku bangun kul 7.30am nak solat  dorang dah takder...7.30 solat huhuhu..

Pas solat, aku sambung tidur...dalam kul 8.30, aku bangun balik, wat susu utk kembar..n tetiba hb pun sampai.

Dia cakap petang tu dalam kul 3pm, nak kena pergi ke Taman Layang Layang kat Kepong, sebab ada pendaftaran utk ahli2 baru KKM.As bendahari, hb kena join utk buat kutipan yuran.Aku bitau hb aku tak larat nak follow...aku nak lepak rumah jer...ngan kids..kesian jugak dorang pun penat sebab piknik sebelum tu kan ...so hb pun wat muka sedih..cakap dia boring kalau g sorang2...ermmm

Pastu hb, tidur, dia kata sakit kepala sangat sebab pagi tadi kul 5 dah g hantar dorang...semalam dah la balik lewat sebab dinner.Aku pun buat apa patut, kemas kain baju, mandikan bebudak, siapkan dorang makan mnum.
Kull 11 lbih gitu aku kejut hb...tapi hb pun masih bermalas2an.
Dia cakap tak yah masak..nanti makan luar jer.
Sementara tunggu nak kuar lnch, aku lepak2 dulu kat bilik..melayan si kembar main.

berebut menan

kakak mengalah

pastu adik ajak main sesama

adik pulak buhsan, bagi akak main


main sama2


cubaan membuat peace


wahhh..baca anjung seri...semua nak tiru apa ibu buat kan....tapi puting kat mulut tak sama ibu tuu...


Dalam kul 2, kitorang pun slow2 gerak.
Aku join jugak akhirnya, tak sampai hati bila hb buat muka sedih.

Otw, budak2 dah pengsan...

awal2 masuk kereta dah terlopong..si Aleeya


Aleesa plak..

peace bu..!!


cuak di tengah2 padang....seb bek we have each other..

cuak lagi

para ahli KKM yang sampai..baru nak start2 bentang tikar




still berdua..berpimpin pimpin


papa bought them bola..sonok laaa kejar bola



tewasnyer seekor eagle..ni layang2 abang Aniq..ntah apa nasib tersadai kat tanah hahaha

tukang repair tali..Firdaus pun join 




Ramaiii sangat org main layang2


ni para ibu KKM

antara makanan yang dibawak...aku bawak air kotak jer sebab hb tak larat masak..aku??hehehe malasss




enjoying food..

Aleesa dah tukar baju...muntahhh..too much makan bukan2 kot.


Agenda mengumpulkan ahli2 baru, buat jualan goodies beg KKM n kutipan yuran terlaksana.

Dalam kul 5 lebih kami heading home, hb kena g opis pulak malam nya tu..ada customer request job last minute...on Sunday plak tu..hangen aku..!!what to do kan ..


Malam budak berdua buat hal, maybe penat sangat..duk pakat2 muntah, atas cadar, tilam..dua kali pulak tu..dua kali tukar tilam depan tv tu, dua2 dia bantai muntah...penat gila ibu!!

Dah tu sdepanjang malam sampai pagi, dua2 tidur merengek2 ..Semalaman ibu tak dapat tidur.
Hb balik kul 11 malam, ingat nak tukar duty, dia pun membuta sampai pagi..aduyaii..berjaga la ibu sorang2 layan si berdua merengek2 bersilih ganti..cam tukar baton...

Pengsan ibu wehhh !!!!


No comments:

Post a Comment