love

love

Followers

Friday 25 May 2012

Firdaus Appendix

Salam,

Rabu baru2 ni aku cti...dua hri lepas laaa ...
Selasa petang otw nak balik umah dr opis, mama call.
Cakap Firdaus masuk spital..sebab apendiks.Maybe nak operate esok.Mama belum boleh dtg KL sebab ayah nak kena dapat pelepasan dulu.Mama suh hb cek n jenguk Firdaus dulu.

Hb call Ngah n tanya keadaan Firdaus.Sebab umah Ngah kat Putrajaya, n dekat sanat ngan Hospital Putrajaya, so dia g dulu.Tapi Ngah cakap, kalau nak dtg pun tak guna, takleh masuk.
Dia pun sorang jer lepas masuk..tu pun puas kelentong guard.Logik laaa dah kul 9 malam masa tu.

Esok pagi2 (rabu) dah confuse..duk bincang ngan hb, apa plan..kalau g spitak takleh masuk.kalau g kerja, jauhhh nyer nak balik semula jenguk dia kat spital.Kitorang kerja kat KL kan...

Last2 hb kata dia nak cti jer..dia tanya aku nak cuti gak ker apa..
Sayangnyer cuti aku, dah la next week nak kena cuti seminggu sebab kenduri Nana.Aduiii...
Tapi caner, hb kena hantar g opis dulu.Then dia kena dtg Putrajaya balik.Macam panjang pulak citer.
Last2 ngan aku sekali terbabit.Cuti laaaa ...

OTW spital, terserempak mama.Dia pun otw.Then masuk sesama ke wad.KUl 8.30 pagi masa tu.Guard release, sebab aku masuk berdua ngn mama, bitau ada operation.
Then pas 10 minit, ayah masuk ngan hb.
Lepak2 kat wad, dalam setengah jam, rupanya dah kena panggil utk masuk Operation Room.












Lama siot kitorang kena menunggu .
Masuk OR kul 9 lebih, kul 1 baru kuar...

Pastu dia masuk wad balik.Tapi tidur jer, sebab kesan bius ada lagi kot.


Aku ngan hb kuar pastu.Ada misi.hehehehe





No comments:

Post a Comment