love

love

Followers

Thursday 22 May 2014

MY 2nd photobook by Groupon

Salam,

Ingat hari tu i citer pasal photobook yang i beli thru Groupon voucher..errrr actually bukan beli sebab kena bayar RM0.00 cuma kena bayar delivery charge jer.

Actually i ambik dua voucher.
And my dear friend Alyn sayangt bermurah hati that dia bagi another voucher to me.
Hari tu sempat buat mok punya , yang pic2 Bandung tu...pastu since lambat lagi nak tamat tempoh nya, bertangguh la tak buat2.

Baru2 ni kecoh kat opis kata dah nak expired and bila check email rupanya my vouvher dapat extention time sampai June.
Tapi nanti kalau i tangguh lagi, confirm tak buat kan .
So baru2 ni duk la sibuk mengedit software tu and terus submit on the same day and today...dah dapat..!!
Happy nyer, hantar Monday petang, tak sangka cepat pulak dapat.

Kali ni , i buat khas utk pic anak2 saja

Meh tengok sikit.













Puas hati sangat, dah la free, cantik pulak tu.

For those yang minat, boleh cek kat groupon , sekarang ni dah tak ada dah yang free tu, kena bayar rm10 utk size yanng camni...but for me RM10 is still worth it..!!








2 comments:

  1. comelnya kembar kak ida ...jalan2 bloghop jumpa blog ni...sy pun penah dpt link utk free photobook tp asik bertangguh last2 lupa habis huhu. kena buat cecepat ni. thx kak for the infooo

    ReplyDelete
  2. sis ida, why are you quitting? I wanna know so bad sis. coz I'm thinking da same thing. cuma masih xberani lagi nak bagi notis. bila you ckp notis 3bln, i knew dat you're a govt servant aite? kalau lah I boleh keringkan hati I ni. I'm a family girl. family is everything to me. teach me sumthing sis. T__T

    ReplyDelete