love

love

Followers

Monday 17 October 2011

Belated utk aku.....

Salam,

Aku kan cam pelik tau...kalau aku bukak blog2 peberet aku, dorang sampai berminggu2 tak update..mendatangkan hangin jugak kekadang...terpikir di benakku (ahahaha ayattt..), dorang ni tak rasa berhutang ker, ada ker malas nak update sampai camtu..wakakakaka...skang aku merasa....rupanya memang parah yer penyakit malas nak updet ni...puas ku kumpul segala kekuatan...takderkkk laaaa dapek jugak..kadang2 atas motor dengan laki, duk karang ayat2  utk blog..sampai opis, harammmmm...

Berapa lama aku menyepi..walaupun takderk sapa baca blog aku..aku cuma rasa bersalah pada blog laaa..sebab tak updet apa2..sok2 kalau nak kenang2 balik segala peristiwa...ada lompong2 lak diari aku ni.

So citer pertama aku...selepas lama menyepi..

10-10 yang lepas..seminggu yang lalu laa..di hari senin la jugak...aku genap laaaa setahun lagi tua...tahun ni aku tak bising2 cam budak kecik bila hampir menjelangnya harijadi ku..aku diammm jer...saja nak tengok laki aku ingat ker idak....sebab selama 12 tahun nikah...aku memang riuh jer bila dekat nak besday aku...hahahaha  memang cam budak kecik..siap kol mak aku suh wish kan hahahaha...siap tanya mak aku...hari ni berapa hb mak?..mak luper ker? hahaha, n selallunya bila aku tanya gitu, dia ingat laaa.....

tahun ni...aku diamm jerk, tunggu serprais laki aku..dalam hati duk cakap jugak, buatnyer dia tak ingat, tak pasal2 aku gaduh laki bini..dah tau penyakit nyanyuk laki aku, lagi mau cari penyakit..tapi awal2 jugak aku ingatkan diri aku, kalau laki aku lupa, aku takleh laaa kecik hati, marah2, sebab aku tau dah penyakit lupa dia...kena redha laaa...

hari ahad tu, dr pagi aku tengok laki aku busy betul...duk dalam bilik anak aku...awal2 dia pesan, :"abang tutup pintu, Aniq nak study ni,.abang kena tengok apa dia tak tau, minggu depan nak exam dah ni..."..aku tak soal banyak, sebab aku tau, kalau time abang nak study, memang kena tutup pintu, kalau tak, si kembor dua beradik tu akan kacau abang dia..buku teks sekolah abang dia , ada yang dah koyak..so aku melepak laa depan tv..melayan depa berdua...petang tu hb kata nak kuar, g tengok umah sewa kitorang kat bandar puteri sebab penyewa nak kuar...dia tanya nak ikut tak, kebetulan plak kembor tidur, malas aku nak angkat depa berdua...masa dia balik pun , aku duk kat dapur

malam tu, dalam ku 10 tetiba plak aku tengok duk sibuk laki aku angkat laptop dia, nak smabung ke tv..aku tanya dia..nak layan movie time camni?dah kul 10 dah ni...?dia diam jer...sat lagi dia bukak laaa stau video..n dia masuk bilik n kuarkan kek....huhuhuh, now aku paham dah kebusyan dua beranak tu...

video tu adalah video yang khas dia buat utk aku...sempena besday aku..dia n Aniq laaa gigih buat benda tu..so dia pasang..touching part sebab lagu tu lagu anuar zain, sedetik lebih...hehehe..touching la gak, cuma tak berapa nak touching masa aku nak tiup lilin, si berdua kembor tu dah tepuk2 kek aku..sebelum aku tiup, Aniq jerit2, suh aku make a wish dulu..hahahaha tak habis2 mamat tu dengan pengaruh citer omputih dia..aku pun wat2la pejam n wish..konon laaa sebab aku tak wish apa2 pun ....



serba salah aku nak share video tu ker idak huhuhuh, malu wweh..

dapat dua keping kad besday jugak..satu dr my son n satu dr hb...ayat jiwang beb...



menjadi tanda tanya jugak bila masa laki aku masukkan kek dalam fridge...n bila masa dia kuarkan dr fridge ke dalam bilik..takper laaa.surprise katernyerrr kan..tak yah laaa soal lelebih

owhhh, laki aku paste video tu dalam FB aku...so g opis esoknya, memang best kena bahan dengan budak2 opis..huhuhu

sambutan lebih awal sehari sebab kata hb Aniq dah tak sabor2, kalau laki aku nak hold sampai tepat kul 12, nescaya surprise tu akan kantoi .hahahah..sahhh la sebab anak aku tu tak pandai nak simpan lelama...

k laaaa guys..esok2 aku sambung laaa ;lagi another story sepanjang aku nyepi ni..banyakkk citer..tapi kena slow2 laaa nak kumpul huhuhu..

sebelum cau...lama tak buh pic budak ber3 ni..


Aleeya..ngan baju ibu.

Aleesa..terperonyok dalam car seat baru dia hahahaha

hencem Aniq

buah hati ibu bertiga...

Daaaa

1 comment:

  1. owh hepi belated bday ye sis ida huhu....kite pun busy kdg2 sampai nk tgk blog pun tak smpt.owh bestnya hubby ngan anak2 buat surprise.so sweet ^^

    ReplyDelete