love

love

Followers

Saturday 20 August 2011

Sale gila2 kat PICC tu...!!

Salam,

Ini adalah schedule entry...

Semalam aku meeting kat Cyberjaya, so afer meeting tak balik dah opis KL, memang melepak sana jer since memang ada few thing nak settlekan kat sana...lunch hour , member aku Linda mengajak pi ke PICC kat Putrajaya, ada jualan murah tu ..yang branded item konon2 murah tu..so pergi la aku bertiga, aku, Linda n Ernie...

tak banyak snap pic ..but ada sket utk dikongsi..

kena beratur masa nak masuk, sebab diorang kuncikan handbag kita..ikat macam nak masuk supermarket tu, tapi handbag semua ngan purse2 kena ikat huhuhu, bila nak bayar karang2 baru dorang bukak kat kaunter...



dua keping jer aku snap...
pendapat aku, takderla murah gila2..ada tulis 70% la apa laa..tapi kebanyakannya barang branded yang reject, macam reject shop tu, tapi murah sket jer dr harga reject shop...kalau semua standard reject shop, kira ok jugak, ada jugak baju2 bbebudak kecik tu sampai dah takder kaler, lusuh, yang kotor pun banyak, u have to wash surely la kan , but buruk benor rupanya...

but ada jugak la yang ok, aku pun ada jugak merembat baju twin tu dua pasang sorang..habis la juga bajet yang tak sepatutnya pergi ke situ, seb bek dapat kontrol diri huhuhu...

tu jer aku nak share, jualan tu habis 21 hb ni tak silap aku, sesapa yang nak shopping before raya ni, banyak offer handbag n barang2 kulit cam kasut , barang2 umah pun ada, pinggang mangkuk, tipuware,balang kuih raya, sudu, cadar, tuala , macam2 laaaa...sedia duit jer..kalau pandai cari, sanggup menggeledah setiap helaian n sanggup bersesak2....recommended la pergi, boleh dapat barang murah kalau sanggup camtu, but diingatkan, jangan laa korang bawk anak2 kecik, kesian woooo, kesian kat bebudak, kesian kat korang, tempat sempit, n sesak, memang sangat tak sesuai k

k laaa..next time sambung, aku masa ni maybe tengah sibuk mengemas umah kat Kuantan...

Daaa

1 comment:

  1. ape pulak pinggang mangkuk ngan tipuware tu kak..heheheeh sgt crowded..pening pala duk dlm tu :P

    ReplyDelete